pühapäev, 22. august 2010

Üks killuke päeva Haapsalus

Saigi reis ette võetud
Vaatama Haapsalu Salli Päeva.
See, et see tringel-trangel Haapsalus käis juba komandat päeva, sellest kuulsin alles kohapeal.
Ja nimetati seda hoopis Valge Daami pidustusteks (vist) millest siis sallipäev vaid üks osa.

Oleks vabalt juba eile (laupäeval) end kohale organiseerinud, aga niigi, lihtvaatlejana-külastajana oli tore.

Päris pikemalt olin-peatusin ma Haapsalus miski vabalt.... 25 aastat tagasi või nii, Kohe peale keskkooli. Olin seljaravil, mille olin trennis kokku kukkunud.
Linn on nii muutunud. Hea, et peatänavad alles, aga uued hooned ja tänavajupid. No mis tahta, peabki kõik uuenema.

Sallikudumises ei osalenud, olen kehv "kiire kuduja" kohta. Nagunii poleks alustuski kohe välja tulnud, vaja oleks lausa joonist kõrvale. Ja tegelikult oli vaja veel teatud kellaajaks Tallinna jõuda.

Kudumiseks oli siis usinatel võistlejatel Topeltpiibelehekirja motiiv.

Aga muidu, ma klõpspsin kahe fotokaga, enda ja Helikese omaga.
Ja poeg selle Canoniga. Helikese pilte mul siin muidugi pole, aga kahe koju jõudnud aparaatidest leitud piltide valik on siin:
Haapsalu Salli Päev 2010

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar