kolmapäev, 11. august 2010

Kolm mütsi ja käevõrud.

Ei, ma pole nende mütside tegemisega hoogu läinud. Linane , mis läheb vabalt ka mulle pähe, oli niikuinii kaua poolik (jubetüütu) lõpetasin selle ja teised kaks on pisikesed

Linane müts siis täiega linane. Heegelnõel 2,0
Kootud mütsike, Capri`st

Ja täiega Kirju-kirju-mirju lõng Liannist
Mulle see värvisegu meeldis.
Esmalt tegin kududes. eriti ei meeldinud, aga kudusin. Siis ühel hetkel tuli ringvarda voolik varda küljest lahti. Tähendas seda, et oligi aeg harutada. Heegeldades tuligi kobedam.
Ja inspireerituna uuest Käsitööst, Sügis 2010 tegin keerutades traati, kaks käevõru

Vaskne+ meekarva+ helesinine

ja vasekeerutused, lisandiks vaid sinised helmed
Sellised pisiasjad ilma pikema jututa.

8 kommentaari:

  1. Sinine myts mu lemmik!!!

    Ja need ehted.... Sinine láheb nii hásti kokku vasega! Sul peab ikka kanntust olema neid keerdusid keerata.

    VastaKustuta
  2. Käevõrud on lahedad! :D
    Aga kust Sa sellist TÄIEGA LINAST (:D:D)lõnga said? Ma just täna ostisin neti poodides seda taga, aga mittekuimidagi.

    VastaKustuta
  3. See linane niit on mul suures poolis ja muretsetud..... vabalt 25 aastat tagasi. Leidsin selle ema kortrit puhastades

    VastaKustuta
  4. Kas valmistate ülalolevaid käevõrusid ka müügiks?

    VastaKustuta
  5. you can try this out dolabuy.ru visit their website high end replica bags check these guys out replica bags china

    VastaKustuta