teisipäev, 30. märts 2010

Väike prossike

Üks väike pross
Tegelikult ongi väike. Alus on 15 mm sõel. Sinna siis hakkasin lihtsalt leiutama. Oleks veelgi "leiutamist" tekitanud, aga sõela vähesed augud said täis tehtud ja sealt ei andnud enam ühtki traadijuppi läbi toppida.
Kasutatud siis 0,4 mm traati. Taha on kinnitatud ka tilluke prossialus.

Ma arvan, et ma teen neid mõnikord veel :)


Nii edev olin ma küll, et oma saavutusest mitu pilti siia panna :)
P.s ma pole inglise keeles nii tugev, ma ei tea kas pross vaste on õige,
ja ma ei ole veel leidnud vastet sõnadele - tikitud kaart ja küpsetamine ...

4 kommentaari:

  1. Jumalast kihvt sarvik.

    Küpsetamise koha peale võid raudkindlalt "baking" kirjutada

    Verpin

    VastaKustuta
  2. stitching cards peaks olema tikitud kaardid,
    küpsetamine baking või cooking oleneb millist asja teha :D

    Jaana123

    VastaKustuta
  3. Ilus pross! Mitme pildi pealt ongi hea vaadata, siis tekib võrdlusmoment ka! ;)

    VastaKustuta