esmaspäev, 15. märts 2010

Järjehoidjaid veel

Sai mõned liithelmed (oh mulle need meeldivad, nii teha, kui ka kasutada) jällegi järjehoidja sabade külge kinnitatud.
Samas peaks taas mõned keerukamad tegema, neid, nagu nende järjekate küljes, neid ma keeran kokku juba une pealt :D
Kasutusel siis siis sinised piklikud lihvitud helmed, suurus on silma järgi laiema koha pealt miski 6-7 mm, Väiksemad otstes on ikka 4mm. Risti käivad üle 15/0 seemnehelmed ja liblikad sain Isetegija Rena varudest. Sabakesed ise väiksemat mõõtu, keskmiselt 83 mm.
Need väiksemad on kuidagi armsamad, tillemad ja mõnusamad.
Huvi on aga rohkem suuremate vastu

Üks suurem saigi mustadst liithelmestest kokku. Selle sabakese metalli pikkus siis 123mm

Jätkuvalt teen vahel mõne eriti lihtsa töö, näiteks kõrvarõngad
Tumedamad punased ja meekollased 6mm lihvitud helmed.

Juba mitu päeva sätin kudumisvardaid. Lõng on, koguni kaks väljavalitut. Idee on, ka kaks, isegi üks mudel on, peaaegu. Teine mudel peab tulema töö käigus. Kui ma praegu kuduma hakkan, või no aprilli alguses, siis.... valmis saan aasta pärast :D, aga juhul, kui asi "jooksma hakkab" on lootust et see töö valmib suveks.
Ja ma pole miski kiirkuduja, ma ikka tasakene...

Viimasel ajal olen oma arvuti tarinud elutoa lauale, ja vaatan nii arvutit kui telekat. Hetkel käib Välisilm.
Minu kõrval aga lösutab enamasti meie kass.

Panin fotoka enda kõrvale, aga ta ikka tegi silma uudistavalt lahti ja jälgis fotoka tegemist.

Kass on meil selline huvitav. Saime ta ka peaaegu varjupaigast, seekord olid siis hoiukodu kiisupojad teel varjupaika, ühe teekond siis varjupaika ei läinud.
Tundub et tal miski kiiks on ikka eelnevast elust küljes. Kass küll juba meil juba varsti neli aastat. Alailma on tal hari seljas, nagu oleks ta pidevas hirmus.
Kui uskuda hingede rändesse, siis oli ta esmalt koer. Meie kass kriimustab vähe, ta hammustab, ja kanakondi pätsab ta võimaluse korral kasvõi prügikasti põhjast, kui saab varem kätte, siis alles ei jää sellest midagi.
Ju sai see esmase elu koer varakult otsa, sest see hing jõudis taas sündida tulevase narkomaani kehas. Teadagi narkomaanid kaua ei ela, seega nüüd on ta taas loom, meie kass.
Narkomaani kahtlused ilmnevad selles, et poja toas tapeeti pannes, istus kass tapeediliimi ämbri kõrval, hingas seal ja siis kõikus veidralt istudes, pilk jummalama juhm.
Kui tuleb kiri, ja tühja ümbriku lauale paned, siis tema kisub selle laiali, et sealt liimi lakkuda ?!

Võõraid ka pelgab, sest mine tea....
Selline veidrik meil. Vahel, no üsna, üsna harva tuleb ise sülle, umbes 10 minutiks.

2 kommentaari:

  1. Nii vahva kiisu :)

    Märtsijänes

    VastaKustuta
  2. Tere,
    Olen käinud ka isetegija kaudu Su kodulehel ja pean südamelt ära rääkima,et mulle kohe väga meeldivad need järjehoidjad mida sa teed...:)...jälgin põnevusega!

    VastaKustuta