esmaspäev, 1. märts 2010

Tikitud kaardid, jõuluks.

Millal ikka siis jõulukaarte teha, kui mitte siis, kui lumi maas. Kas alles maas, või juba, selles polegi vahet , peaasi, et on lumi.

Kaardile kinnitasin tillukesed helmed. Siin on küll ääristatud vaid ring ja ääristatud kaared, kuid samu "auke kasutades" saaks täita kaardi hoopis teisiti.
Võimalusi on mitmeid.
Pikemaid niidiülekandeid tehes on vaja vaadata, et niit pingesse ei jääks. Kisub muidu kaardi kõveraks.




Hetkel murran pead selle üle, et kuidas teha kaardi tagumine pool nii puhas, et aluspaberit ei peaks kasutama. Mingi ühik "traagelniite" võib ju teiselt poolt paista, see teeks asja huvitavaks ja nähtav, et tõesti käsitsi tikitud.
Hetkel kahjuks on nagu ämblikuvõrk. Üritasin küll, kuid mingil hetkel lasksin tegemise käest ja nii see sodi-pudi sinna taha tuligi.




Punase kaardi tagumist poolt ma ei pildistanud. Lihtsalt kasutatud edev kuldniit on ülipaha tikkimisniit. Esmalt jookseb selle lintja kuldniidi kõrval peenike-peenike nailonkiud, mis kohe mingi näss-sõlme moodustab. Kui see nailonniit ära tõmmata, siis see kuldniit
kas läheb sõlme
keerab ennast spiraalselt keerdu
või tabades paberi läbimisel teda nõelaga, läheb lihtsalt katki.



Väga halb tikkimisniit.




Kaua aega pole ehteid teinud, selliseid mida siis traadi ja tangitööks saaks nimetada. Näppu jäi peotäis külmalt lillakat tooni seemnehelmed, 6/0 suuruses ja kett Sayila kaubavalikust. Traat on 0,7 mm.






Samasse punti lähevad ka need kõrvarõngad. Kunagi oli aeg, kui ma ei saanud kinnise aasaga hakkama. Nüüd on see mulle lemmikuks saanud. Lihtsalt mõnus on neid keerata.



Olen siis blogi kallal mässanud. Suurimad tänud Reesile Ta aitab mind igati. Nüüd soovitas sildid ka inglis keeles kirjutada. heee..... nagu ma oskaks. Ma isegi ei suudaks välja mõelda, kuis on heegeldatud uss inglise keeles. Mitte otsetõlkes, vaid nii, et teised ka sellest aru saaks.

2 kommentaari:

  1. Vaata aga vaata mida mina leidsin, õnne uuele käsitöökodule ja tead natulene varem postitus tilkadega ussid....fantastilised pildid!

    VastaKustuta
  2. Kaardid on küll superlahedad, ükskord tahaks ka neid proovida teha!

    VastaKustuta