reede, 2. aprill 2010

Mitmed tegemised.

Viimastel aegadel olen teinud pisikesi asju, selliseid minikaid. Ma saaks veel aru, kui oleks ise selline kribu, siis teeks kribalaid, aga kaugel sellest :P.

Nagu need liithelmedki, suurim helmes neis on 6mm lihvitud.
Seekord tegin pisut-pisut suurema. Tavaliselt panen 4 helmest, nüüd läks 5põhiosasse ja seemnekatega ääristasin ka veidi rohkem. Selline jäine tumeroosa
Pisiasju ka veidi lähemalt. Selle traadikeerutuse tegin esmalt trelliga. 0,7 mm traat oli näppevahel pööramiseks ikka liiga tugev. Edasise suurema keeramise tegin juba ümber raudvarda ja lõpuni sai asi keeratud tangide abil.

Et ikka tõeliselt minitegevuse saaks kokku keerata, siis tegin.... ma ei tea, kuidas seda nimetatakse, aga selliseid pööriseid on päris vahva teha. Seekord siis 0,7 on põhitraat ja 0,25 on ümber mässitud.
Kokku sai selline mõnus karbikaanetäis. Kusjuures karbikaane läbimõõt on 5 cm.

Pisut usutavam pilt, kui tillukesed need ikka on. Keskmiselt 1,5 cm

Nendedst sai kokku pandud kaelakee. Juba ammu ammu olid mul sinaka-halli toonilised klaashelmed, suuruses 8mm Ja miskipärast väga väikese auguga. 0,7 traat muidugi vastupanu ei osutanud ja sain selle abil ikka kee tehtud. Suurema jämeduse traadiga oleks isegi raskusi tekitanud.
Lähemalt siis ka. Kee juures on nii, et mingi pehme-pehme kampsiku peal seda kanda ei saa. Ma olen täiesti kindel, et need vedrud haagivad end kuhugi kinni. Lõikasin küll otsad võimalikult lühikeselt ära, aga päris kindel selles pole, et need end ikka kuhugi ei haagi.

Lisaks, kui juba traat näpus ja tangid soojad sai ka kõrvarõngaid tehtud.


Ja muudele töödele lisaks on mul ikka kotis üks poolik heegeldustöö, pärliheeheldustöö. Mõnikord on see küll poolik, aga näe, kaks neist on ka lõpuni valmis.


See muidugi ei tähenda midagi, sest mul täpselt kaks tk jälle niidile aetud ja üks ootab lõpetamist. Need pole enam sikk-sakilised seekord :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar