neljapäev, 18. november 2010

Vaigukatsetused.

Eelmises postis olnud vaiguteema ikka järgneb. Nüüd oli vaja vaigu sisse igast asja toppida. Ühe korra ju võib, siis vähemalt tean,. kas topin sinna sellist asja või midagi muud.
Olgu ette öeldud, et arvatavasti midagi muud.

Ja nagu eelmises postituses mainisin, et osa läks aia taha, siis seekordsest portsust läks osa tuksi ja nässu. Huvitav, Tuksi ja Nässu on koerad??
Ah, mis siis, eks alguse asi ja mul on veel palju, palju vaja katsetada ja tulemust ja segu parandada, et saaks rahule jääda.
Hetkel kuivavad osad ka veel vormis, kuhu lisasin kõvendit pisut rohkem. Ehk siis 10,1 gr läks seda vaiku ja 10,6 gr läks kõvendit. Vast siis ei jää tagukülg naksuma. Need esimesed aiatagused naksuvad siiani...
all paremas nurgas on ühel pildil siis need nässud.

Hommik oli ilus, ka veel poole päeva juures oli kena, ma polnud veel väljas käinud. Nüüd aga väljas käidud ja tõega seal on lirtsuv maapind. vastik läga.

Rõdult tehtud pilt päeval.
Nüüd aga pisut võõraid sulgi.
Käin meie kohalikus huvikeskuses. Käsitööklassis on palju töid näituses, kuid see üks torkas silma. Ma ei tea, kes selle teinud on, aga vägagi vaatamisväärne.


Väga mõnus töö. Enda tööd ehk saan ka kunagi lõpetatud ja pildistatud. Eelmisel korral tegelesime vildiga. Ja see oli linavilt. Oh, ma pole jubedamat asja varem näppinud. Puht prahine, tolmune kole, nagu mahakantud ehitusmaterjal. Muidugi ma suutsin selle kõrval ise kah nina luristada ja silmad valgusid vett täis, ja kodus aevastasin ja aevastasin.... Igatahes seda materjali ma enam ei kisu. Mingil ajal oli mul ettekujutus, et see on selline mõnus vilt, aga jäigem. Ja ma eksisin selles ehitusmaetrjalis...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar