laupäev, 17. jaanuar 2015

Savitamisest

Saviringis on mul savi :)

Väike kandiline taldrikukene
kaetud hõbepronks glasuuriga
 Tegelikult ovaalne kauss, mis esmasel katmisel jäi niru. Tuleb tunnistada, et ka teisel katsmisel on niru.
 Roosiline alus. See kuju on mu lemmik
 Lihtsalt ümar kausike
 Neljakandiline madal alus
 Mulle meeldib selle kausikese kandilisus












Ja mu lemmik, mõnusalt kandiline ja selline, nagu äsja leitud ja vana-vana

Savi on lahe

2 kommentaari:

  1. Väga vahvad savinõud! Mulle meeldib ka viimane, aga esimene on ka äge ja teised ka kõik omamoodi mõnusad!

    VastaKustuta
  2. Vot see, mille kohta Sa ütled "niru", on tegelikult minu silmis ikka väga meeldiv (mul on ilmselt mingi kummaline, hälbega ilumeel). :)
    Roosilise aluse kuju on väga armas tõesti ja ilmselt kujuneks ka lemmikuks, kui oskaksin ja omaksin võimalust oskusi rakendada.
    Kuna ei oska, siis lihtsalt naudin-naudin-naudin võimalust imetleda ilusat käsitööd. Sinu blogi on selleks väga hea paik!

    VastaKustuta