teisipäev, 3. jaanuar 2012

Raamat kuulikestest

Head uut aastat !

Juhuuuuuu!
Kallis Mustrimaailma rahvas valis minu kudu-jõulupallid auhinna vääriliseks
Ja saatsid mulle raamatu

Oh, ma olen nii õnnelik, kui poleks imelik jaanuaris jõulupalle kududa, siis alustaks uutega kohe..
Aga , kes ütles, et see oleks veider ??

Selline pakike tuli välja mullikile ümbrikust


Ja ettevaatlikult pakendist välja võttes saabus lauale raamat. Pühendusega Mustrimaailma poolt
Nii armas .


Minu eelnevad kuulid, neist 12 tk sai puud kaunistama.

Seega, palle kududa pole kunagi veider aeg. Mis sest et ma praegu koon hoopis salli :)

Kuu teisel poolel tahaks jõuda Tallinna. Mustrimaailmasl on sünnipäevapidu. Saaks ka nimed ja näod kokku panna. See aga vaid sel juhul, kui pole tööl sel päeval.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar