neljapäev, 3. veebruar 2011

Asjakesed

Mul ikka neid on, ja kuna vahel ikka teen neid ka siis ju tuleb asjakesi aina juurde. Eriti vaigustaffi.

Sõlg vaigus. Seega seekord siis tegi printer koostööd ja pilt sai must-hall-valge.
Sama pildiga siis ka teine, kaelakeel ripats. Et oleks pisut säravam.... seega enne oli plaanis kasutada hõbedast ketti, kuna musta lihtsalt polnud, seega sai pudistatud vaigu sisse hõbedaseid terakesi, või siis tükikesi.
Aga must kett jõudis õigel ajal siia kohale siis ikka must kett sinna saigi.
Kaelakee on juba uue omaniku poole teel.

Sõbrapäeva (ma pole sellet päevast aru saanud, aga kui on, siis ok, las olla ) mul enamus päevi sõbrapäevad :P, eriti, kui sõbrad helistavad, või külas käivad, või mina helistan ja "läbi astun"
Lihtsalt siis sellised punased ja "südamlikud"
Ja ripats ning kõrvarõngad, siss pudistatud teokarbi laastukesi. Tegelikult kuidagi vahvamad, kui pildile jäid.
Ja siis lõpetatud kaelakee. Sellega oli see "häda", et jupid said valmis juba eelmisel aastal. siis jäi lihtsalt ootele. Miski Jaanuari keskel ostsin paela ja panin... kui ma teaks, kuhu, siis poleks olnud vaja uut paela osta. Veider, et peale seda, kui olin uue paela ostnud, ei tulnud ka see varem varutud kuskilt peidust välja...

Värvid, mis jälle pildil ei kajastu nii, nagu vaja, on tegelikult terashall ja heledam mahe(vana)roosa. Pilte sai tehtud palju, kahe erineva asjaga, aga ei miskit...

Lähiajal täiendan taas oma müügiosakonda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar