reede, 7. jaanuar 2011

Kroonid.

Uuemad ja vanemad ja enam mitte maksevahendina kasutatavad...
või siiski, nädalajagu veel...

Ok, mis sest enam, ma ei hala. Jah, tõsi kahju oli, kui ühel hetkel märkasin, et neid kroone polegi enam. Kõik otsa saanud rahakotist
Samas miskit nutujoru ajama ka ei hakka. Harjumist on, kuid see on ületatav.

Hoopiski pealkirjas olevad kroonid on kaelakeeks saanud.
No nii, nagu ikka, tuleb idee veel huvitavamalt asja teha siis, kui asi on juba tehtud.
Ma ei saa aru, miks küll. Ometi ootasin selle tegemisega. Ja hea idee tuli alles siis, kui asi valmis. Nagu ikka.

Esimesel pildil siis esmane töö, pärast sai mõned ketilülid vahepealt ära võetud. Tehtud tellimisel. Ma ei tea, kas tellija rahule jäi... Tegelikult polegi selles täiesti kindel
Oeh, nii raske aon asja teha, kui täpselt ei tea, milline peaks asi välja nägema lõpuks.


Teise kee tegin ka, lihtsalt niisama.
Hetkel olengi pisut hajevil, sest kahtlus närib. Kui nüüd ikka kee ei meeldi äkki, siis uuesti ümber tegemiseks peaks selle vana mündi ümbrise laiali lõhkuma ja uue valama. Teisi mul veel on, mida sinna asendada...
Aga väga niru tunne on.

2 kommentaari:

  1. Nu minu juures leiaksid mõlemad asjad armastava kodu :P
    Esimene meeldis mulle kohe ja teisel ei ole ka midagi viga. Ise ma ilmselt kunagi vaiguga mässama ei hakka eniveis.

    VastaKustuta
  2. Ahh, ma tahan ka osata selliseid teha! Palun õpetust :D

    VastaKustuta