pühapäev, 13. juuni 2010

Pidurid

Hea üritus algas sellega, et tahtsin korrastada oma töölauda. Tegelikult ma sinna niikuinii ei mahu, sest asju on seal palju, kõik täpselt nii asetatud et vaid mina neis selgust saan, ja noorim poeg pani mu arvutitooli ka pihta, seega olen oma arvutiga diivanilaua taga, kuhu kuidagi sujuvalt on igasugu helmestaffi, heegelnõelu ja ka kudumisvardaid kogunenud.... Oeh... käsitöö on mõneti kurnav.

Igatahes tahtes asju veidi kokku korjata, no veidi tõega õnnestus, kuniks pannes metallvidinaid karpi, avastasin sealt pärlipidurid, või ka prantsuse pärlid.. (huvitav, mis neil Prantsusmaaga ühist?), no või kuis keegi neid nimetab, igatahes tekkis idee, pealegi olid näpudevahel helmekotikesi ja helmetross ka sealsamas....

Niisiis, selline soojatooniline.

Seekord siis asi, mis mulle endale tõega meeldib. Mõnus seguteema.

Ükskord ammu sain Minni käest tükikesed, kandilised ja mitte kandilised, aga koti peal oli karneool ja rasked on need ka.

Niisama olid nad ka päris vahvad, aga tahtsin miskit teisiti. Tegin polümersavi abil võlts-karneoolid. Peaaegu.
Täna siis, kui niikuinii pärlipidurid laual, tuli ka nende kord.
Tegelikult raske on see kee, aga huvitav.
Ja lähemalt ka neid võlts kivimeid. Ainukesed, mis siis kerged

Pildistasin mõlema fotokaga, aga sellist sügavat oranzikas-roosa-punast ei suutnud tabada.
Ausalt päevavalges on mõnusama tooniga.'


Lisan:
Verpin kirjutas foorumis vahva postituse.
Liiga lahe, et see kuhugi aegade hämarusse kaoks. Lisan selle endale, siis leian, kui vaja

Kas teate riiki kus:
ilvesed presidendiks,
jänesed ministriks,
nugised riigikogus,
kõutsid sõjaväes,
põdrad kirikus,
hundid juhivad laevu,
vähid ootavad sadamas,
karud peavad kasiinosid,
rebased korraldavad kontserte,
luiged annavad ajalehti välja,
kitsed maalivad,
mutid kirjutavad raamatuid,
hiired ja hirved luuletavad...
ja kõigist teistest 10 korda kuulsam loom on kass

2 kommentaari:

  1. Esimene on nii mõnus sasipundar..aga just meeldib, sest see on nii hästi kokku pandud :D
    Aga see oranz...oioioioi see on seksikas, tead ma just paneks ikka sellise võimsa kaela, et teisele poole saali ka näeks ;)

    VastaKustuta
  2. Oo - see esimene kee on tõeliselt omanäoline ja muhe! Väga kift! Teine on selline klassikaline iludus :)

    Aga laua koristamisega mul meenub see, et ma ükskord ka tegin seda ja siis sortisin "vabad" helmed nii ära, et rohelised-sinised ühte ja pruunid-punased teise hunnikusse... Kolmandasse Tumedad ja neljandasse Heledad. Sain päris kiftid ja inspireerivad helmesegud sedasi :D Ühe kasutasin juba ära ka - prossi südamikuks :)

    VastaKustuta