teisipäev, 11. mai 2010

Lucite lillekesed

Juba päris ammu on Ehtelaekas plastik ja akrüülhelmeste seas Lucite lilled, kellukad, lehed jms. staff. Ma olen neid endale pisitasa tellinud, aga ei miskit tegemist pole ma sealjuures täheldanud.
Seetähendab minu tegemist lillekeste suhtes. Mõned õied olen kasutanud pärlinööride kaunistuseks, aga ei enamat. Tõstan aga muudkui...
Täna tõstsin enda ette, või siis enda kõrvale diivanile, et hakkan kaunistama ühte kaelakeed, aga tuli välja, nagu Minni ütles oma 28. aprilli postituses , et ükskõik, mida ma tegema hakkan, ikka tulevad välja kõrvarõngad. Mina teadsin küll, et mul on vaja nöör kaunistada, niigi juba miski 3 nädalat ootab..... Aga seekord läks kuidagi kähku, ja tulidki kõrvarõngad. Pärlinöör ootab....

Enam on mul valgeid õisi. Seekord lisandiks kullavärviline metall-toode


Kuna juba siis tangid soojad ja meestevägi polnud koju saabunud, siis lasksin pisut muid metallvidinaid ka käiku.
Paar asja tegin veel, aga nende pildistamisega ma hetkel ise ei tegele, sest miks, kui muidu heade ja väga huvitavate fotode tegija koju saabus.
Loodetavasti on tal mahti mõni pilt valmis võluda.

1 kommentaar:

  1. Mmmmmmm need kalarootsud... seda kassid (st mina) ostaksid... /helikene

    VastaKustuta