neljapäev, 8. aprill 2010

Pärlipunumisraam. /Bead loom

On mul juba kaua aega see raam, aga kuna on liiga kerge ja liiga kehva pingutusega, siis kasutan harva.
Kerguse pärast vajaks see mingit kindlamat kinnitust, mul seda pole, siis surun lihtsalt põlvega teise otsa vastu lauda ja katsun tasakaalu säiltada.
Kui pika osa saad veel kuidagi valmis keritud, ja pingutatud, siis seda laiemat osa ei anna kuidagi pingule venitada. Eks pidi katsetama ja mõtlema.
Selgus, et maitseainetopsid on väga laialdase kasutusega.


Tänu sellele sain asja pingule ja "kangakudumist" jätkata.

Tegin seda katsetust laupäeval ja pühapäeval. Mõeldes, et oh, ma olen osav :D

Aga nähh, eile potsatas mu postkasti Bead&Button Show - infoteave. ja mis ma näen... !!

Seal suht sarnane asi välja pakutud
http://beadandbuttonshow.stores.yahoo.net/b10887.html
no kas pole ülekohtune :P

Ma veel igavesti kaua, umbes 2 päeva mõtlesin, mida ja kuidas peaks otsa lõpetama. ... :S




Eile käisin uudistamas, kuidas vesi lainetab.
On ikka seda küll

Järve ääres , eh sinna ei saagi, järv on igal pool.

Seal eemal on üle jõe viiv jalakäijate sild, sinnagi ei saanud veel.
ja jõgi oli igatepidi suur ja lai.



Teel järve äärde takistas mu teed selline karvik.



Suvilas oli samuti märg, mis märg




Vett on palju, aga lumikellukesed õitsevad ikka , ka vees
Tähelepanelikult vaadata, siis vees oleva puu kõrval need õitsevadki.

Õue peal on lumikellukesi palju ja õitsevad kenasti kindlal pinnal. Märtsikellukesi on ka


Õhtul käisin Paide Maksi Marketis ja riiulil jäid silma vahvad kruusid


Hinda ei märganud kohe vaadata, aga nüüd näen pildilt, et vähemasti Saarde seelikutriibuga kruus on 59.00.

1 kommentaar:

  1. See telgedel tehtud töö on ikka vägev küll, teljetöö hõlbustus-lahendused ka :)

    Verpin

    VastaKustuta