neljapäev, 23. august 2012

Vöö.

Mõni aeg tagasi õmblesin endale kleidi. Siis jäi sellele tikkimine ära.
Üleeile käis aga Rena minu juures ja sattus vaimustusse eelmises postituses olevast sinisest kaelakeest. Pakkus kohe mingit tikandit selle ehte juurde.
Tegelikult mulle meeldivad nagu ka madalpistes tikandid, juhul, kui need oleksid näiteks ühe värvi erinevates toonivarjundites, minupärast kasvõi kõik valkjas-sinisest tume siniseni, või beezist pruunini, aga ikka ühe värvi piires.
Tegelikult meeldib ristpiste teema ka.
Arvutasime välja, et ristikesi peaks kõrguses olema max 19.

Järgmisel päeval läksin tema poole. Tema programmisega joonistasin mustri, see sai siis kohe ka tikkimisfailiks Rena poolt ümber tehtud, (sest mida mina sellest asjast tean, eksju), see tähendab seda, et mõningaid pisteid tuli juurde lisada, et kenasti jääks. Esimese tikandiosa tegi Rena päris ise, ma vaatasin. See tähendab, et raami paigutus, positsioneerimine, niidid ja nii see läks, edasi pidin ise passima, et tikandilt tikandile (motiivile) hüppamise ajal seiskaksin masina ja lõikaksin niidid. No pikemad küll, aga lühikestega eriti ei õnnestunud, seega järgmisel korral joonistan mustri nii, et vahekohti ei jääks (nagu kaheksakannal)
Valmis õmblesin siis ise. Pressides nägin, et kuskil alumisel-pealmisel kihil olin mööda pannud, seega niidi-nõelaga pisike iluvigade parandus.

Koti tegin ka, see aga saab esitlusvalmis siis, kui keerutatud nöörid teen ja tunnelisse ajan. - seega teinekord.

Et masin juba lahti oli, siis tegin valmis koti laadal kaasas käiva stange pulkadele. Eelmisel korral oli sahmakas vihma ja leotas pappkarbi läbi. Kangas, mis ostsin oli selline kiletatud, ehk siis riie väljas ja kile sees, aga kott on ka vahel maapinnal, siis keerasin riide ka tagurpidi.

 Läigib jah, nagu pühademuna, aga kotiga olen rahul, selline ülilihtne tegemine. Mahutab kogu selle pulkadeosa ja ka stangejalad. Tõsi, stangega koos oli ka üks rest, aga ma ei kasutanud seda kunagi, seega see kotti ei mahu.






Lukk oli sama pikk kui kott, tegelikult 2 lukku, keskele kokku, ja ots ka selline kõige lihtsam variant.

4 kommentaari:

  1. Asjalik kott ja tõeliselt ilusa mustriga ilus vöö ! Jah-noh, rahvusvärvid ja igatahes rahvuslik muster ning süda ja silm rõõmustavad !

    VastaKustuta
  2. Nii ilus vöö! :) Mulle ka ristpiste meeldib ja no kaheksakandadest ei saa ma üle ega ümber - need on lihtsalt fantastilised. Kott on kindlasti asjalik. Läikimine hea kah - näed juba kaugele ära, kus kott end peidab ;)

    VastaKustuta
  3. Eriti armas vöö tuli välja. Ei jõua seda kaheksakannaga koti pilti kohe ära oodata...

    VastaKustuta