laupäev, 16. juuni 2012

Kleit

Kleit sai siis selline.

Algul oli plaan sinna lasta masintikand. Tuttaval on masin, ta arvas te ise lähen valin niidid ja lõikan vajalikus kohas niidid...
Aga jäi ära, polnus ise nii ettevõtlik, siis sõitis tuttav ära ja... nii see läks.


Seega, kui keegi kuskil näeb sellist kleiti siis kõigi eelduste kohaselt olen kleidi sees mina


Hetkel siis ma tikandile ei mõtle. Kui  näiteks kipubki tahe siis... ma mõtlesin miskise vabakäe arhailise tikandi peale, siis pinda ju nüüd on :P



 Kogu tänase päeva, või nii peaaegi kogu päikse aja käisin nagu  suvitaja vari pea koha. Näo siiski säilitasin norm värvides. aga kätele tõmbas punase jume peale, nüüd istungi käsivarsipidi  jahedate rätikute all. No ei istu see päike mulle.












Suvilas käisin õhtu eel, pildistasin veidi. Näiteks umbrohu nutt pojengipõõsas
 Ja sinine lupiin
 Ja roosa lupiin. Ja üksik karikakar
Tegelikult oli karikakraid palju, aga valisin ühe.


2 kommentaari: