pühapäev, 25. juuli 2010

Valge

Valge kee. Südamekesed ja piklikud klaaspärlid
Tegelikult ka päris nunnu.

Eile käisime Kihnu saarel. Õnneks polenud selline jäledalt soe ilm. Mõnusalt jahedamapoolne oli.
Ainus paha, oli tuul. Nii sellel imetillukesel praamil
Tilluke praam = 5 sõiduautot, no hädapärast oleks miski mini ka juurde toppinud :p

Seega siis praamil sai olla, kas kuskil keldris, seetähenad autoteki all, ilma ühegi aknata, või siis sealsamas autode kõrval. Siiski valisime välimise koha. Lihtsalt all oli nii ebamugav olla. välja ei näinud, selline kahtlane müdin+kõikumine.

Seega tuul üritas kõigest hingest nii ära puhuda, kui loksutada. Ära ei puhunud, ja loksutamine oli ka parasjagu.

Saarel vurasime ringi kahe autokasti autoga. Seal siis see tuul oli kuidagi teravam. Kahjuks pani see mul pea valutama.
Aga muidu oli tore, kuigi liiga kiire reis.
Käisime mööda saart, liikusime siin-seal, kohalik muuseum, kirik, kalmistu (kalmistule sisse ei taha nad lubada, olime aia taga), kämpingus välisöök, ja mererand ja sealt siis folkloorikontserdile. See asus Ärma Roosi kodutalu tillukesel õuel. See oli tore. Kes on käinud, see teab.
Pilte tegin ka , aga hetkel pole nendest valikut teinud, mida üles laduda.
Roosilt ostsin raamatu.Sinna sisse ka temalt pühendus.
Tagasi koju sain kümneks. Pikk päev oli. Olen siiani pisut väsinud ja peavalus (tuulest) homme pean kahjuks juba tööle minema.
Ega mul selle töö vastu pole midagi, aga kui töö tuleb teha min. palga eest, millest veel ligi veerand väiksema kätte saad, siis on paha.
Jube hea ju töötundide vähendamise arvel palka kokku kiskuda