teisipäev, 9. juuli 2013

Juunikuulõpu asjad

Peale kudumise ja õmblemise tegelen  pisemal rindel ka veel (ikka) ehetega.
Kuigi viimasel laadal sain suht halvustava kommentaari, et kuna mu ehted ei ole kallid, siis on need odavad, ehk miks peaks inimene (mina) rakendama oma oskuseid odava rämpsu !! peale (otseselt rämps ei öeldud, aga igati sai selle lausete ja sõnade vahelt välja lugeda) Kritiseerijaks oli ka ehete valmistaja, no ei suuda meister öelda, meister ei käitu halvustavalt. Ja mitte ainult minu pihta, vaid ka kaudselt mõne teise aadressil, keda ma tunnen....
Aga, ah, loodetavasti ei trehva me niipea mõnel laadal (loodan)
Ma teen ikka edasi seda, mis mulle sobiv.



Suviselt värvikirev kaelakee. Läbipaistvad akrüül helmed ja sama materjal "kassisilmad"


Punased kaetud klaashelmed, nagu pohlamarjad. Lihtne kinniseta kaelakee






Pärlikojast lõigatud latakatega kee ja kõrvarõngad.












Roosad suured rooskõrvarõngad

 Valged türkiistilgad ja antiikvask.
Edevuseks kristallid vahel
 Väiksemad roosi kõrvarõngad, kullavärvilise keti ja punaste lihvitud klaas-rondellidega


 Antiikpronks ja õrnalt rohekas-beezid lihvitud klaashelmed.
 3.Juuli tegime kiire käigu Helsinkisse..
Oleks võinud sammulugeja peale panna, kindlasti saanuks hea numbri. Mis sest, et sõitsime vahepeal trammiga, metrooga ja Vantaasse bussiga ja tagasi ka sealt.
Pildilt paistavad Jahu tänava värvilised majad
 Tallinna tornidest mõned.
 Uus linnasiluett
 Tundub, nagu vanem siluett, kõrghooneid ei ole kaadris
 Pilved olid huvitavad

 Vastu tuli lausa kolm laeva. Pilgeni (arvatavasti) turiste täis, kes kibelesid linna oma raha jätma


 Pilved olid jätkuvalt huvitavad. Hommikupilved. Laev väljus ju 8.00.
 Juba Helsinki lähistel
 Kajakas. Või Tiir? ma ei tea, aga jalarõngas oli olemas.

Linnalähedased liinid
 Ilma jalarõngata tegelased

 Idakeskuse lähistel oleva poekese või kohviku ukse kohal.













 Peale pikka patseerimist istusime korraks Aleksis Kivi monumendi juures. Kell oli juba umbes kuue ringis ja ootasime autot oma tuttavate vanadaamisega.



 Kohalik lestajalg ei lasknud meid silmist - kas me tõeti ei söögi midagi, ja talle ei pudene mitte midagi?
 Maja monumendi taga
 Väljusime kell 10 õhtul
 Päike oli juba kenasti madalal, Aga tuul oli liiga tugev, seda merre loojumise aega lihtsalt ei jaksanud oodata.
Laiuke, mida ka hommikul pildistasin, nüüd kaugemalt









Teisel pool, reelingu äärest paistis miski teine saareke




3 kommentaari:

  1. Ikka kajakas - tiirul on must mütsike peas (http://et.wikipedia.org/wiki/Tiir).
    Ahh, aga meri ja merereisid ... oi kuis mu süda ihkab neid elamusi ja loodan, et saan ka oma "merehaigusele" leevendust pakkuda. Nõnda häid (kvaliteetseid) pilte kahjuks ei oska pildistada, aga mällu talletada saan ikka. :)
    Ja tolle laadal nö "tülinorija" suhtes oskan kokkuvõtvalt öelda vaid, et mul on temast isegi veidi kahju - olla nii kehva "lastetoaga" ja sedavõrd piiratud intelligentsiga ... teeb ikka meele haledaks küll! Mina olen Sinu ehetest ja ehtekunstist ikka ja jäädavalt vaimustatud! Ei olegi tähtis, et ma olen kehv ehtekandja! Sinu tehtuid kannan ikka aeg-ajalt ja lasen neid ka teistel imetleda!
    Ilusat ja mõnusat suve!

    VastaKustuta