pühapäev, 15. aprill 2012

Virgylia kinkekaart

Kõik sai alguse sellest, et ...
või et tegelikult Tahe...

Aga kogu tõuke sai kinkekaart Vikilt
Selline imearmas ümbrikukene kinkekaardiga
Kaardike oli väljastatud Vikipesa tööka perenaise poolt ja kaunistatud vallatute Vikiloomadega


Olin Viki õpitubasid jahtinud päris mitu aega, et ikka siis, kui ta lähemal käis, aga suurelt jaolt olin ma ikka tööl, või siis otseselt huvitas mind karp, ja sellele ma kuidagi pihta ei saanud.

Täna aga oli võimalus Raplas.
Et ega Viki kodust Raplasse minekul Paidest mööda ei sõitnud, vaid ikka läbi, siis haaras ta minu kaasa. Vähemalt oli, kes autos lobises.

Karbitegu on igati lahe, aga muidugi täpne.
Pisikese ülevaate panin siia Picassa albumisse.

Ise muidugi ei teinud soovitatud mõõdus karbikest vaid ikka suurema :)

Sest mõtlesin, et ega ma ju ometi neid nii tihedalt ei tee ju..
Aga see oli enne, pärast lahkusin Viki autost suure papilatakaga...

Minu karp siis suht hallitooniline, ühe värvikireva sähvakaga
Ja, et seda paberit, õrnbeezi ei olnud kogu sisu jaoks, siis sai sisse hoopis siniseks

Ja et sinna ka mingi särts tuleks, siis lõikasin paberiribadest lehekesed.
Kokkuvõtteks, Viki on väga hea õpetaja. Kes natukenegi tahtmist õppida tema käe all, siis täiega soovitan.
Olin ka enne tema tunnis olnud, ja teadsin, kuhu tahan minna.

On veel vähemalt üks teema, mida ma tema juures õppida taha, aga näis, kuis jälle meie ajad sobivad.

Nii, et vaadake Vikipesa :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar