neljapäev, 10. märts 2011

Puidu-ussid

Neid ussikesi olen jupp aega nokitsenud, mitte et tegemine kaua aega võtaks, aga see otste tegemine. Täna näiteks panin neile kõigile otsad.... selle ajaga oleks vast pool ussi hegeldanud, aga eks see ole see "kättevõtminse asi ju"

Kogu pusa siis koos

Kõige peenem tegemine oli puuhelmestega, umbes 1,5x 2,5 mm. Täpselt mõõtnud pole, aga Colibry helmestest need kõige tillemad
Sain 6 tk ringile.

Ja lähemalt. Kõige tüütum oli helmesete eelnev lükkimine 2+2+2,... 2+2+2,... 2+2+2,... jne
Heegelniidiks, tavaline iirisniit
Teised siis need natukese suuremate helmestega ja toekama niidi peal, Umbes vist nagu see Capri on.
Ehk siis topelt-puuhelme-lihviga (minu väljend, ma ei tea, mis nime nad tegellikult kannavad)

Kõik ussikesed on sellised pisukese värvivarjundiga, ja erinevad.
Ja edevam roosa.
Sellest oli kunagi ussike tehtud juba, aga miskipärast mulle ei meeldinud.
Ja niisama lihtsalt sigi käärid sisse ja uuesti niidile. Seekord natuke lõdvema randmega heegeldatud ja 5 helmest jäid ringile (enne oli 6) seega sai pisut pikem. See pisut on nüüd nii, et mulle läheb kenasti kaela. On üsna lühike, selline T-särgi kaeluse peale pandav.
Ja nüüd meenus, et mul on 2 tk neid puukaid veel,
Üks, mis oln lihtsalt - vabakäesegu
ja teine, mida tahtsin nii pikaks aretada, et saaks otsad omavahel kokku õmmelda.

Eks teinekord siis.

1 kommentaar:

  1. Esimene ja viimane on kohe lemmikumad, kui vahepealsed! Hästi armsad naturaalse olemisega on nad kõik :)

    VastaKustuta