esmaspäev, 14. märts 2011

Paeltikandit tahtsin teha....

Seda siis sedasi, et miski köha+ nohu tabas mind juba kolmapäeval... neljapäeval olin töövaba, aga köha ja nohu süvenes, lisades palaviku.
Reede aga tööpäev. No kui hull see ikka olla saab, eksju.
Laupäeval aga tuikusin tööle 38 kraadises kuumuses. No kus sa hing asendaja saad eksju.... Vat siis lugesin, mitte tunde, vaid minuteid, et see päev saaks otsa.

Siis koju ja tassitäis Coldrexi ja magama...
Vahepeal oli pisut helgem moment = vahetasin teleris kanalit , tegin uue tee, ja kui oli selle joonud, magasin edasi.
Pühapäev kõikusin nii 37,3-37,5 vahel, seega see kõikse nätskem palavik, mis olla saab.
Vindusin nii pool päeva, kuni isetegija foorumist lugesin (no läpaka suutsin ikka kuidagi kõhule sättida), et keegi otsis paeltikandi piiblit.
Haa, mul on. Libistasin ennast voodist välja ja ... mul on kaks erinevat paeltikandiraamatut.
Paeltikandi piibel

ja
Sirvisin, et kas raatsin neist ühe ära müüa... näiteks... et....vat,
EI raatsi.

Hoopis tekkis tahe tikkida, paeltega
Kunagi olin seda ka proovinud LaanteLapse juhendamisel. Sellest ajast oleks ju kena, et jääks miskit meelde, eksju, aga noooo... Palavikus aju ei suutnud varem talletatud väärt kraami kohe käärudest leida... no õtle nüüd eksole

Ja nii siis ongi, et ma loen kõik eksimused kuumusest üle soojenenud aju genereerimiseks. Palavikuga tulevad veidrad mõtted ja tegemised.

Mõtlesin siis välja, kus on paelad.... olemas.
siis asi, millele tikkida ... kah
Tõin kõik enda juurde ja..... käärid ja , kui tükid said lõigatud, siis NORMAALNE inimene ju paeltikandit paksu Tiimari vildi peale !

Ma vähemalt katsetasin. Kui paela sealt läbi vedasin, oli pael.... no pehmelt öeldes inetu.
Uut riiet ma otsima ei hakanud, see oleks tähendanud täielikult otsimist, sest kohe ei mõelnud välja, kus ma selle leiaks ja tuulamiseks jaksu polnud.

Seega läks käiku ikka esialgne materjal.
Kuna läbi tikkida ei saanud, siis tuli tikkida peal-paela-tikand.
Abiks kasutasin just seda Ribbonwork raamatut. seal hääd võtted .

Kui muidu jääb tikkimidel tagumiselt poolelt miskit näha, siis peale tikkimist oli minu töö selline valge, vaid abiniit.
Tikkisin lihtsa südame, just seepärast et ei peaks midagi ette joonistama. See oli viga, ma tikkisin 3-4 mm keskkohast mööda

Töö pind sai valge, tagune pruun, et ei nühiks mustaks (halliks)
Vahele lõikasin siiski siilud, et oleks pisut laiem.

Pika nokitsemise järel siis valmis selline asi:
Mobiilikas, Pealt siis nööbiga suletav, et asjad hoogsal liikumisel välja ei pudeneks
mahutab ka pangakaardi kenasti

Esimese suurema tegemise kohta, olen endaga suht rahul

3 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Tubli, väga kaunid asjad. Kui siiski otsustad oma raamatuid müüa, paku palun mulle!

    sippsikk@gmail.com

    VastaKustuta