laupäev, 1. jaanuar 2011

2011.

Nii ta siis tuli. Tahad, või mitte

Sel aastavahetusell ma söögile ei panustanud. Ei mingeid seapraade ega kapsast (kaloreid tuli ikka :P koogi näol)
Kuna vanem poeg arvas heaks koju tulla, siis ta ka kokkas. Ei miskit praadi, hoopis huvitav toidukooslus, peekon, muna, pasta, mingi kõva juust, küüslauk, .. ja tegelikult ma isegi ei tea, mis sinna Wokk-pannile rändas, igast kraami oli. Maitse oli väga mõnus ja hea. Kõhule ka liiga ei teinud. Täiesti tavaline mõnus reedeõhtune söömaaeg. Pilti ei teinud. Sai otsa.

Tõsi tordi olin ma siiski lauale teinud. Eelmisel päeval.




Keskväljakul tulemängust sai seeriavõtteid tehtud (mina ei teinud seekord, aga meie aparaat tegi) Neid võtteid on lahe kerida, nagu uuesti oleks raketituled. Ja muidugi ka tagurpidi on omamoodi, kõik tuled koonduvad kokku.


Täna jätkas poeg kokkamisega.
Pildi sain siis, kui olid viimased kolm küpsetist

Leht-taigna peedi ja sinihallitusjuustu küpsised.
Liiga maitsvad :D



Rõdul leidub meil tegelasi.
Üks tihane tukub lillepoti äärel
Ja üks toakass on unustanud, kui lumine on rõdul ja tahab tuppa.

4 kommentaari:

  1. Tort on nii isuäratav!
    Toredat uut aastat Sulle!

    VastaKustuta
  2. Su kass on nii vahva näoga! Ja see tihane tundub kohe-kohe istuli kukkuvat, nii sügavalt tudub :) Ilusat ja rõõmurohket uut aastat Sulle!

    VastaKustuta
  3. Head uut aastat!
    Oi kuidas tahaks näpsata ühe sinihallitusjuustuga küpsise

    VastaKustuta
  4. Head uut aastat! Su kassi pilk meenutab mulle meie oma kassi, kes küll armastab väga õues käia .... küll mitte viimasel ajal ;)

    VastaKustuta