pühapäev, 28. november 2010

Liithelme lisa.

Oli mul tehtud üks liithelme kee. Sellele oleks kenad ka lisaks kõrvarõngaid. No ma tegin nii igaks juhuks käeketi ka muidu pärast on nii, et kee ja kõrvarõngad on, aga näe, käeketti ei saa kohe kuidagi tehtud :D

Kee sai 3 helme võrra ka lühemaks tehtud.Kõrvarõngad sellised tavalised, ühe liithelme-teema nagu.
Ja käevõru sinna siis pisut "sahistav"
Tegelenud olen ka epoksiidiga.
Mõneti väga vahva tegemine, aga kannatust peab selle juures olema. See kuivamine... tahaks ju tulemust vaadata ja keerata ja pöörata jne, aga ei, 72 tundi tahenemist ja muudkui oota ja oota...
Neid vaigupilte ma IT foorumis olevasse blogisse ei pane. Kuna ma ei oska netist leitud piltide autoreid enam leida, ja kui ka leiaks, siis kas, kraabin ehte tagaküljele, et pilt leitud sellelt aaderssilt ja see/teine on arvatavasti autor ja pildist kasutatud 1/4 alumist paremat nurka?
Kuna ma seda ei tea ja ei oska, siis et mitte tuliste sõnavõtjate, autorluse alal, viha alla sattuda, siis sinna ma esialgu pilte ei pane. Nüüd aga, kui mitu inimest on andnud loa oma pildipanka sorida, ja olen ka ise luba küsinud, siis vaatame edaspidi seda asja.
Vasakul alumine on juba uue omaniku juures.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar