kolmapäev, 2. juuni 2010

Helmevarude vähendamine

Ma vahel mõtlen, tegelikult päris tihti, et miks mul on vaja NII palju seda staffi. Pärlivärki. Mõned asjad on sellest ajast kui koos tegime esimese tellimuse Springlist. Ja ikka ootavad head mõtet. Ma pole alati kindel, kas see hea mõte ka mind külastab...

Eile otsisin siis organzapaela. Tean, et mul midagi ju veel oli, palju polnud vajagi.... teatud vürvi vaid...

Hoopis sain pihku mitu-mitu asja, mida arvasin siis millekski kokku teha.
Mõni valminud asi meeldib mulle endale nii, et tahakski selle omale jätta. Seekord on neid lausa mitu.
Esmalt hall klaaspärlitega kee.
Pealegi, mul on käsi nüüd veidralt valus neid kinniseid aasasid pöörates.

Nahkpael. ja hõbedatooni lisandid.

Ja päikeses
Järgmisena segu lillatoonilisi klaashelmeid. Segu jälle ükskord suht ammu tellitud Ehtelaekast.

ja täiseti lihtne puumummudest käevõru, millel puumummude vahele klaashelme latakas lükitud.


Järgmisena karp, kus olen kokku korjanud käsitsi valmistatud helmeid. Nendest siis lihtsad komplektid. Aga mulle meeldivad :)



Vahepeale ka kahed kõrvarõngad ilma mingi kindla kaelakeeta.

Ja pisut naljaks natuke toidunõusid ka. Rohelised ning valged


Ja mustad, nii tassid, kui kannud :)


Ma arvan, et sain siia enamuse pildid , aga ega ma nüüd päris kindel ka pole. Asju sai palju, lausa mõnus oli neid nokitseda.
P.s seda organzapaela, mida otsima hakkasin, ma ei leidnuki.... vist vaatasin valesse kohta ja muu tegutsemistahe tuli peale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar