esmaspäev, 3. juuni 2013

Suvine kaelakee.

Idee ja juhendi avastain miski aeg tagasi Livemaster.ru lehelt. Kaua aega oli see tahvelarvutis ühe aknana lahti, kuid ühel hetkel klõpsatasin ettevaatamatult kinni.... Enne olin jõudnud õpetuste järgi teha ühe kaelakee..- Nii siis otselink jääb seekord ära. Kuskil seal see on :)

Kaelakeel ei ole metalli. See vajadus tuli sellest, et ühel kuumal päeval kandsin kaelakeed, millel on metallkinnis. Päevaga hakkas see metall mulle mõjuma, õhtuks oli kublad metallkinnise kohal nahal. Seega, et miskit metalli.

 Kogu kollektsioon (issake, kui kenasti see kõlaks ) on niimoodi pingile laotud. Et ikka igat värvi oleks ja valikut oleks.
 Mõned lähivõtted. Mulle meeldib asju lähedalt vaadata ja ka pildistada.















 Kaelas käib siis lihtsat - seotult.


Pärliteks on enamuseses klaaspärlid. Just seepärast, et klaas hoiab kenasti, raskemalt.
Tumesinised tilgad on akrüülhelmed
Ja väikesed valged mummud on ka akrüülist pärlilaadsed mummud.
Samuti on neid hea valmistada. Valmistamise juures ostsin vaid osad paelad. Suuremas jaos oli neid kodus olemas. Ja kogu pärlivalik on mul ka kõik olemas. jagub veelgi. Kahanemisest ei saanudki aru...
Neid saab kenasti valmistada projekti - pärlikarbituulutus - raames.

1 kommentaar:

  1. Imeilus kolektsioon ja see vaik ... ahhh.. helesinine ja tumesinine tilgakestega, heleroheine ja valge ja kuningannalik kuldne valgega ! Kui ma midagi nii iusat oskaksin teha, siis ilmselt peaksin end tublisti sundima, et mõnest ehtest loobuda.

    VastaKustuta