reede, 4. jaanuar 2013

Pilt

Olen siin mõnda aega Rena tikkimismasin juures käsipidi õpetust saamas käinud. Tikkimist ennast pisut vähem, aga joonistanud tikkimisfaile, olen Siin lehel  on minu koostatud 6 mustrit praegu (tulbikiri, jõukukuule 2tk, vöö, öökull ja lihtsalt motiiv). Mõnigi on veel, aga need peab enne ikka pistehaaval üle vaatama :)

Enne jõule olin pisut usinam, sest hetkel palju kirjatööd pooleli, aga tegin ühe pildi. Saajad jäid rahule.
Kui keegi nüüd leiab, et tal on soov endale või kingiks pilt tikkida, siis ühendust võtta tikkimisfailide lehe perenaisega :)  marge.haug@gmail.com

Minu pildi ettevalmistused: leitud pilt, Lasta pojal ära lõigata  kogu seljatagune osa, jättes alles ümber kriiipsukese laiuses kontuuri. Vajadusel pilt veel heledamaks keerata  ja igasugu muud segajad maha võtta.


Seejärel see tikkimisprogrammi sisse "sööta" ja vaadata kuis ja kas jääb pilt reaalselt ka ilus, seejärel taas pisted läbi vaadata. Korrigeerida algust ja lõppu ja ... nii see käibki :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar