pühapäev, 20. veebruar 2011

Must-valge ruuduline

Juba mõni päev tagasi kakkusin kapist oma lõngakoti välja. Mul pole neid lõngu palju, aga siiski...
Seal avastasin mingil jumal-teab-mis-ajal alustatud stardirea, või finišilipu sarnase asja.
Võtsin mõtlemisaja, et kui ma tahaks sealt vardad kätte saada, siis mismoel . Muidugi mul nii eluliselt polnud neid vaja kätte saada, aga see teravdas mõttetööd.
Niisiis. kaks esmast võimalust: Tõmmata vardad välja ja saada kaks kera kortsus karvast lõnga
Või teisena, siis kududa see lõpuni. (kolmandana, suruda asi kappi tagasi)
Ma valisin seekord teise võimaluse, kuna kortsus karvane lõng ei toonud miskeid emotsioone, ja pealegi on harutamine jama, lõngapööre ju igal real. Ma muidugi ei usu, et selle karvuski harutamine oleks libedalt läinud.
Heakene küll, siis kudusin lõpuni.

Näeb välja okkaline, aga soe. Lõnga päritolu on tundmatu. Lõngavöö on ammuilma kuskil mujal.
Lähedalt selline karvusk.
Kaks sinist ripatsit
Pisut edevam, sai ka helmeid lisatud, ja lihtsalt niisama, on kinnitusi kaks.
Ja kõige otsa ühed kõrvarõngapallid. Suured, vist olid 17 mm läbimõõdus.

1 kommentaar:

  1. See sall on ilus :) Ja kindlasti ka väga soe :D Hetkel väga vajalik aksessuaar.

    VastaKustuta