laupäev, 27. veebruar 2010

Tikin paberit

Imeilus talv hakkab kuidagi sulama. Mõneti kahju. Mulle meeldis see lumi, nüüd on ta vaid märg ja kahjuks ka must

Mõned kenad pildid suvilast. Oi seal oli vahva, ikkagi üle-põlve lumepaksus,





Umbes aasta tagasi avastasin sellise vahva asja, nagu tikkimine paberile. Tegelikult pole seal midagi uut. Lapsena juba sai tehtud. Oli ka olemas lausa valmis kartongid, muster ees, tee vaid augud ja tiki. Siis oli tikkimine vaid mööda kontuurjoont. Mulle aga meeldib selline, kus niit tekitab mustri. Geomeetrilised kujundid on lemmikud.

Hetkel olen teinud pilte raamatust, mille endale soetasin http://www.amazon.com/Basics-Embroidery-Paper-Erica-Fortgens/dp/9038415915/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1267280622&sr=1-1 Ja ma praegu ei tea, kuidas ma selle lohiseva lingi ühe sõna alla peidan.

Korralikumaks hakates saaks muidugi joonistada kujundeid ise, klassikaliselt, sirklit, joonlauda ja malli kasutades. See on vägagi loominguline, kuid kahjuks ka aeganõudev.

Viimased on nüüd punased südamed ja kollane lill.






Need siin eelmise aasta lõpus tehtud. Eriti meeldib see rohelise-pruuniga,


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar